αγαπη

Μα τι γίνεται με την αγάπη?

Ποιος εξυπνάκιας πέταξε αυτή την λέξη στην ζωή μας?

Πότε θα απελευθερωθούμε από αυτήν την απάτη?

***

Αγαπώ την γυναίκα μου
Αγαπώ τα παιδιά μου
Αγαπώ το σκύλο μου
Αγαπώ την μοτοσυκλέτα μου
Αγαπώ το πρωινό ηλιοβασίλεμα
Αγαπώ το ξενύχτι
το αλκοόλ
Αγαπώ αγαπώ αγαπώ…

Αγαπώ τον πόλεμο
Αγαπώ την βία
Αγαπώ την αδικία
Αγαπώ το πόνο και την οδύνη
Αγαπώ την μοναξιά μου και τα κουσούρια μου
Αγαπώ όλα αυτά που είναι κομμάτι της ζωής μου γιατί η ζωή μου είμαι εγώ και με αγαπάω.

Εμένα αγαπάω.

Μα εγώ μέσα βαθιά μου δεν είμαι ευτυχισμένος. Γιατί εγώ δεν ξέρω ότι εγώ εμένα αγαπάω.
Γιατί εάν εγώ εμένα αγαπάω είμαι εγωιστής.
Και εγώ εγωιστής δεν είμαι γιατί ο εγωισμός είναι κακό και εγώ το κακό δεν το αγαπάω γιατί εάν αγαπάω το κακό τότε είμαι κακός και οι κακοί δεν έχουν αγάπη στην καρδιά τους.
Έτσι δεν λένε?
Εγώ βασικά κουλούρια με σουσάμι πουλάω.
Αλλά μερικές φορές όταν δεν έχει δουλειά μου αρέσει να σκέφτομαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου