Μαύρη τρύπα.


Θέλω να έρθεις να με πάρεις.
Να με πιάσεις από το χέρι
δίχως λέξη!
να βρεθούμε σε ένα σπίτι έτοιμο
να καταποντιστεί.
Μην με κοιτάς
Εγώ δεν θέλω να κάνω τίποτα,
όλα εσύ θέλω να τα κάνεις.
Θέλω να τρελαθείς και να ουρλιάξεις
για όλα όσα ποτέ δεν κοίταξες στα μάτια.
Θέλω όλα σου τα απωθημένα να δω
και αν δεν έχεις
ευθείς αμέσως να αποκτήσεις
και αν πάλι δεν μπορείς
να υποκριθείς.
Μου κάνει και αυτό.
Θέλω να μας ακούσουν όλοι
αυτοί που για εμάς δεν θα υπάρχουν,
να τρίξουν οι καμπάνες και οι τοίχοι να χορέψουν.
σε ένα τραγούδι άσχημο
τραγούδι βουβό.
Θέλω να μου κάνεις έρωτα
σαν να μην υπάρξει ξανά στιγμή,
σκέψου σαν τελειώσουμε ότι θα χωρίσουμε
μαζί με την γη ολάκερη σε δύο
κομμάτια που θα τρέχουν αντίθετα με ταχύτητα ετών φωτός
μέχρι να φτάσουν στα άκρα του διαστήματος
και να διαλυθούν.
Όμοια σαν ένα δάκρυσε
ακουμπισμένο σε ένα βλέφαρο
Βλέμα που ανοίγει!
έτοιμο μάτι να αντιμετωπίσει την τρέλα μου.

Θέλω να σου πω σαγαπώ.

Θέλω να μου πω ψέματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου